Other formats

Adobe Portable Document Format file (facsimile images)   TEI XML file   ePub eBook file  

Connect

mail icontwitter iconBlogspot iconrss icon

Maori Deeds of Land Purchases in the North Island of New Zealand: Volume Two

Statement of Contents in Maori of the within Deed

Statement of Contents in Maori of the within Deed.

He Pukapuka tenei i tuhia i te 11 o nga ra o Pepuere i te tau 1876. Hei tohu kuaMaori précis. hokona rawatia e Hohipuha Kareanui, e Hekiera te Wharewhiti, e Nuna te Taurei, e Raturea Hapeta, e Peene Arama, e Rikihana te Tarure, e Ketewhia te Wiata, e Te Wiata te Horu, e Hapeta Rangikatukua, e Anihaera Hopihona, e Amohia Takitahi, e Winara Katipo, e Atanatiu Reupena, e Ngarati te Tewe, e Maraea Wharerakau, e Hawea Kareanui, e Mohi Wharewhiti, me Wiremu Tahapehi ki a Kuini Wikitoria mo nga moni £128 . 0 . 0 kua hoatu e te Kuini ki aua Kaihoko, Tera whenua katoa tona nui 1503 nga eka hira ake iti iho ranei. Ko tona ingoa ko "Waihoanga No. 3d," kua oti nga rohe to tuhi ki raro iho nei kua taia hoki te mapi ki te kara whero Ko nga rohe page 422koia tenei, ki te taha ki te Raki ko "Pukehou No. 5d" Poraka, ki te taha ki te, Rawhiti he whenua na te Kuini, ki te taha ki te Tonga ko Waihoanga No. 3c Poraka ki te taha ki te Rato ko Waihoanga No. 3b Block.

L. M. Grace,

Interpreter under "The Native Lands Act, 1873."

Trust Commissioner's certificate. I, Charles Heaphy, the Trust Commissioner under "The Native Lands Frauds Prevention Act, 1873," for the District of Wellington, do hereby certify that I have, with respect to the within-written instrument and the alienation thereby witnessed, made the enquiries directed by the said Act, and do certify that I am satisfied with the result of such enquiries.

Charles Heaphy,
Trust Commissioner.

Dated this 11th day of July, 1876.

No. 24,698.

Registration. Recd. 12 noon, Thursday, 27th July, 1876.
Recorded 39 Deeds fo. 884.
Index 28 vol. fo. 181—fees £1.2.0.

John E. Smith,
Registrar of Deeds.

A True Copy of Original Deed, Maori Précis, and Endorsement.

H. Hanson Turton.

Wellington,September 3rd, 1877.